******* Итгэлийн хамгийн гайхалтай нь хайр ****************** Хайрууд дундаас хамгийн гайхалтай нь чи бид 2ийн хайр ********* "Хамгийн сүүлд итгэл, найдвар, хайр гурав үлддэг боловч хамгийн агуу нь хайр мөн." **** Хайр хэзээ ч дуусдаггүй ****

Wednesday, July 15, 2009

Уншаад үзээрэй



Бидний мэдрэх ёстой хайрын тухай

Хэдийгээр би 21 настай ч гэсэн хүнийг хайрлах гэдэг юу болох түүний утга учирыг багагүй мэддэг болсон. Би онгирч тэнэгтэж байгаа зүйл биш л дээ. Зүгээр л бичмээр санагдаад бичиж байна. Хүн бүр дандаа хэн нэгнийг хожуу хайрладаг. Учир нь өөрт нь ямар чухал хүн болохыг мэдэхгүй дээ биш харан мэдсэн ч тэгж хайрлах тэр хүнээ харах сэтгэл гаргадгүйгээс л болдог байх л даа. Гэхдээ би бүгд тийм гэж хэлэхийг хүсэхгүй байна. Хүн анхнаасаа л ачтаныгаа, хайртай хүнээ хайрладаггүй яагаад гэвэл өөрт нь ямар чухал хүн болохыг мэддэггүй. Энэ бүгдийг би санаанаасаа зохиосон зүйл биш харин өөрөө мэдэрсэн болохоор л бичиж байгаа юм. Би урьд нь тийм ч сайн хүүхэд байгаагүй. Яахав хичээлдээ сайн амжилт гарган хүмүүс намайг магтдаг л байсан. Бас хүмүүс намайг хайрладаг хүндэлдэг. Мэдээж бүгд биш л дээ хэхэ. Сайн сурдаг, сайхан хүмүүстэй амьдардаг, сайн найз нөхөдтэй, ёстой л идэх хоол өмсөх хувцас гэх мэт бүхий л зүйлс байсан л даа. Аав, Ээж, дүү нар бас сайн найзууд. Энэ бүхэн надад байгаа болхоор хангалттай гэж боддог байлаа. Гэхдээ тийм биш юм билээ надад бас л дутуу зүйл байгааг бий мэдэрсэн юу болохыг бүү мэд. Би хайсан маш удаан хугацаанд хичнээн ч жил бүү мэд өөрөө ч мэдэхгүйгээр хайж эхэлсэн. Тэгээд юу болсон гээч би юу болохыг нь мэдэхгүй хайсаар л байсан. Ажил, сургууль, бас шинэ найз нөхөд өөр бусад янз бүрийн зүйлсүүдтэй би учирсан энэ мөн үү? эвсэл тэр нь мөн үү? гээл . . . бүгд л биш, . . . . . юу байж болох вэ? хайсаар л. хайсаар л . . . . . . Эцэст нь би олсон хамгийн бүр хамгийн сайныг нь олсон. Би түүнийг олсон. . . юу гээч би үнэхээр би олсон. Энэ бол би өөрөө хүнийг үнэн сэтгэлээсээ хайрлах. Би нэгэн хүнийг үнэн сэтгэлээсээ хайрлах болсноороо хайсан зүйлээ олсон энэ бол ХАЙР. Ингэснээрээ би надад хайртай хүмүүс ямар гайхалтайгаар наймайг хайрлдагыг ойлгосон. Одоо би тэр хоосон зүйлийг үргэлж дүүрэн байлгах хайсан зүйлийн минь эзэн болох тэр л хүнийг олсон харин тэр бол миний хайртай хамгийн ухаантай, хамгийн хөөрхөн найз охин. Бид хоёрыг холбох зүйл хайр бас итгэл найдвар. Энэ үнэхээр үнэн шүү. Таны хувьд найз охин эсвэл эхнэр, нөхөр, найз залуу тань хамгийн ухаантай хамгийн хөөрхөн нь байх тийм үү? энэ үнэхээр үнэн. Надад миний найз охин ирээдүйн гэргий маань хамгийн хөөрхөн, хамгийн ухаантай нь. Би түүнийг хайрлах болсноор амьдралын маш олон чухал зүйлсийг ойлгох мэдрэх болсон. Хайр, амьдрах ухаан, сайхан сэтгэл тэр бүү хэл уйлах яагаад хэрэгтэй ямар чухалыг бас гэр бүл ямар чухал, амьдарч буй, орчин эргэн тойрноохоо хүмүүсийг хайрлах гэх мэт маш их зүйлсийг ухаарах болсон. Тиймээ би гэр бүлээ бас найз охиндоо ямар хайртайгаа одоо л мэдэр ч байна. Гэхдээ хүн өөрийнхөө хүчээр энэ бүгдийг бүрэн мэдэрч ухаарч чадахгүй. Амьдралд олон зүйл хэрэг болдог. Гэхдээ хамгийн чухал нандин эрхэм зүйл бол хайр. Тиймээс үүнийг ойлгохын тулд Бурхантай, Есүстэй хамт байх хэрэгтэй. Түүнтэй хамт байж үргэлж түүнд итгэх хэрэгтэй. Би итгэлэггүй ш дээ гэх хэрэггүй ээ. Би бас л итгэдэггүй байсан энэ байдлаасаа болж ямар олон хүний сайхан сэтгэл, тэр их хайрыг гомдоосноо өөрөө ч мэдэхгүй. Эргээл хархад харамсаад барахгүй. Тиймээ тэр одоо өнгөрсөн л дөө. Гэхдээ бидэнд ирээдүй байна. Та зөв сонголт хийж зоригтой байх хэрэгтэй. Тиймээ би Эзэнд итгэж түүнтэй хамт бүхэл зүйлийг хийх болсноор ойлгох ухаарах болсон. Би Эзэнтэй намайг уулзуулсан найз охиндоо маш их баярладаг. Тэр намайг бас гэр бүлийг минь найз нөхөдийг минь аврахаар ирсэн Есүс Эзэний элч тиймээ би түүнд эргэлзэхгүй итгэж байна. Би түүнийг хайрлах болсноор Бурхантай үнэхээр ойр байж түүний хайрыг түүний хүч чадалыг ямар агуу болохыг мэдрэх болсон. Би Эзэнтэй хамт байснаар тэр надад ямар хайртайгаа би болон бусад хүмүүсийг төлөө юу хийж байгаагаа маш тодорхой хэлдэг. Эзэн надад гэр бүл ямар чухалыг аав ээж дүү нар
найз охин маань намайг яаж хайрладагыг үнэхээр тодорхой харуулсан. Таньд ч бас надад үзүүлсэнтэй надад хийж өгсөнтэй адил бүр илүүг ч хийж өгөх болон би итгэж байна. Хэдийгээр та итгэдэггүй, бас тэр бүлийнхэн чинь таньд итгэлэггүй хоорондоо ч юм уу тань таагүй ханддаг байж магадгүй. Тийм байж болно гэхдээ Эзэнд итгээд үз би таныг үнэрхээр ятгамаар байна. Та итгээд үз харин хэсэг хугацааны дараа та үнэхээр өөрийгөө ч гайхах болно. Эзэн таныг таны гэр бүлийг үнэхээр гайхалтай гэр бүл хоорондоо ямар их хайраар хандах гайхалтай хүмүүс гайхалтай гэр бүл болгох болгоно. Энэ Эзэний гайхамшгууд гайхалтай бүхэн бүгд ганц л зүйл дээр тогтдог энэ бол хайр. Хайр ямар агуу гэдэгийг би үнэхээр мэдэрсэн тийм болохоор л таныг бас мэдрээсээ гэсэн дээ л энэ зүйлсийг бичсэн юм.
Та Эзэнтэй ойрхон байснаар хамгийн агуу хайрыг ямар гайхалтайг мэдрэх мөдийгүй мөнх амийг ч Эзэнээс авах болно. Үнэхээр аз жаргалтайгаар амьдрах болно. Бас та агуу хайрыг бусад хүмүүст тарааг ч байж чадна. Би таньд итгэж байна. Надаас илүүтэйгээр Эзэн таньд итгэх байгаа.
Хайр үнэхээр агуу тийм ч учраас Библи дээр "Эдүгээ итгэл, найдвар, хайр гурав үлддэг боловч хамгийн агуу нь хайр мөн." ( 1Коринт 13:13) ингэж хэлсэн байдаг. Та хайрын хүчээр төрсөн та хайрын хүчээр мөнх амьдрах болно.

Хайр бол тэвчээртэй, энэрэнгүй юм. Хайр атаархдаггүй, бардам зан гаргадаггүй, ихэрхдэггүй, зохисгүй авирладаггүй, өөрийнхийг эрдэггүй, уурладаггүй, муутай тооцоо хийдэггүй, зөвт бус байдалд баярладаггүй, харин үнэнд баярладаг, бүгдийг далдалдаг, бүгдэд итгэдэг, бүгдэд найддаг, бүгдийг тэсвэрлэдэг. Хайр хэзээ ч дуусдаггүй.


Энэхүү сэтгэлийг үгийг уншсан таньд баярлала. Сонголт үргэлж таных та зөв сонголт хийнэ гэдэгт итгэж байна.

ЕСҮС Эзэн таныг ивээг!

Бичсэн TSE. Нээрээ миний найз охиныг SUA гэдэг юм. Хэ хэ


Сувдаа би чамд хайртай. Бид хоёрын хайр хамгийн хүчтэй нь. Цэндхүү (TSE&SUA)